YouTube
Zgłoś Swoją
nieruchomość

22 wskazówki jak znaleźć apartament dla Klienta Biznesowego

Szukasz komfortowych mieszkań dla swoich pracowników, klientów czy partnerów ? Chcesz zaoszczędzić, ale nie tracić na jakości? Interesuje Cię wynajem na kilka tygodni lub miesięcy? Podpowiadamy, na co  zwrócić uwagę przed podpisaniem umowy z firmą zajmującą się wynajmem apartamentów. Jeżeli szukasz solidnego partnera, któremu mógłbyś powierzyć znalezienie noclegu dla Twoich pracowników, Klientów czy partnerów poznaj naszą ofertę klikając w ten link.

Zwróć uwagę na minimum formalności

Zatrudnianie pracowników z innych miast lub krajów wymaga zaangażowania – sam proces rekrutacji jest długotrwały i naszpikowany formalnościami. Obecnie standardem jest zapewnianie pracownikom mieszkań. I to nie byle jakich. Im wyższy szczebel zawodowy – tym wyższe oczekiwania.

Szukaj ofert, które wychodzą naprzeciw twoim wymaganiom. Tutaj liczy się czas i dostępność! W tym, odpowiadanie na każdą prośbę w ciągu  24 godzin oraz stały kontakt telefoniczny i mailowy. Ważna jest również elastyczność pod kątem płatności i fakturowania. W ofercie powinny znaleźć się dodatkowe usługi dla klientów, którzy są gotowi na długi wynajem – na przykład, wyłączność na wybrane mieszkanie, niezależnie od tego, kto i kiedy będzie miał w nim mieszkać. Wynajem należy rozważyć również przy krótszych pobytach pracowników. Jest to komfortowa, tańsza alternatywa hotelu. Pokoje są większe, nie ma konieczności meldowania się w recepcji, panuje swobodna atmosfera.

 

Wyobraź sobie, że wyjeżdżasz na kilka miesięcy do obcego miasta. Bez przyjaciół, rodziny i znajomych miejsc. Czego oczekujesz od mieszkania? Czy nie chcesz aby stanowiło dla Ciebie pewnego rodzaju azyl? Chcesz aby to było miejsce, gdzie możesz odpocząć, zaprosić gości i czuć, że pracodawca zadbał o wszystkie Twoje potrzeby.

 

Niedaleko od miejsca pracy

Śmiało można pokusić się o  stwierdzenie, że doskonała lokalizacja to standard przy tego rodzaju usługach. Mieszkanie powinno być oddalone maksymalnie 1000 metrów od pracy. Tak, aby twój pracownik mógł w dziesięć minut dotrzeć do firmy.
Należy również zwrócić uwagę na otoczenie – czy niedaleko są położne odpowiednie punkty usługowo handlowe? Poza sklepami i aptekami sprawdźmy jak blisko znajduje się kawiarnia, w której można zjeść śniadanie oraz restauracja, do której można pójść na lunch czy obiad.

Trzeba pamiętać, że w tym przypadku właściciel mieszkania to ktoś więcej niż osoba, z którą podpisujemy umowę. Powinien wzbudzać nasze zaufanie i sprawiać, że oferowane przez niego mieszkania są czymś więcej niż kolejnym przystankiem na drodze zawodowej. Są miejscem, gdzie można zrelaksować się i choć przez chwilę poczuć jak w domu.

 

Koniecznie wysoki standard

Nowe budownictwo, elegancki wystrój, możliwość wynajmu różnej wielkości apartamentów – to tylko część rzeczy, które są istotne.

Twój pracownik powinien mieć do  dyspozycji również prywatne miejsce w hali garażowej pod apartamentem oraz mógłby mieć dostęp do strefy rekreacyjnej (siłownia, sauna) na terenie danej inwestycji.

Mieszkania muszą być w pełni wyposażone oraz nowocześnie umeblowane. Tak, by trafiały w gusta nawet najbardziej wymagających managerów czy prezesów.  Liczą się również dodatkowe usługi: systematyczne sprzątanie, wymiana pościeli, usługa pralni i prasowania.
Pamiętaj, że jakość życia w czasie wolnym przekłada się na efektywność w pracy. Dlatego, jeśli twój pracownik będzie potrzebował pomocy w wynajmie samochodu, sprzętu sportowego czy nawet organizacji  szalonego skoku na bungee – powinien otrzymać pomoc od właściciela mieszkania.

Firma, która specjalizuje się w najmie dla klientów biznesowych nie tylko prezentuje wysoki poziom oferty, ale jest poniekąd wizytówką miasta, do  którego zapraszasz nowego pracownika.

Jeżeli zgadzasz się z powyższym i szukasz partnera dla swojej firmy zapoznaj się z naszą ofertą dla Klientów biznesowych klikając w ten link.